Tuesday, May 15, 2007

Perlu ke nak berebut ?

..formula apekah yg nak dipakai dalam pencarian pasangan nih ? ape nak jawab lagi kalau sudah ada rasa suka dalam hati...apa nak jadi pun jadilah..mestikah ? wah wah wah ada teman ni kemaruk ada pulak yang perasan cantekkk....what ever la, yang penting hati dorunk tu kena ikhlas ler...---

..Ada jantan ni single....kalau nak dikatakandalam majalah terbaru dia ni mmg lah dia tgh single...katanya lah... aku pun tak tau...aku ni kecian kat kawan aku yg ni.. kira best frenz aku jugak laa.... maklumlah dah lama menjanda..kwang kwang kwang ..... bukan nak rekemen ke ape.. just ..senang cakap ramaikan kenalan laa... kalau nak ikutkan market tu kira ada peluang la... jadi aku kenalkan dia dgn jantan ni...

...demikian itu sedang melepak-lepak ler kat rumah si TEMAN ni.. aku bagi aje lah no phone teman... ai...teruja sgt nak berkenalan katanya lepas tgk MYspace jantan yg ni..TASTE katanya..kang dah kantoi...... ha ha ha.........

x ley tdo kot dorunk malam tu tgh feeling2 syok........ wakakakaka berangan lah katakan...
tapilah kan dlm mase yg same ade hadek2 ni berangan jugak syok kat jantan tu....so bertekak lah kot ngan mereka2 ini...dah sah lah kan berebut jantan... hadek2 ni biasalah kan berangan cantek je lebey... opsss ~~~

skrg ni bosan lah pulak dorunk ni............ matilah aku nak jawab,......
perasan kah ? ape nak jadi jadilah kan..... terserah pada si jantan tu lah......kalau jantan tu suka kat TEMAN aku ni kira oklah kan .. x lah dia ni asyik nak melacurr jerk kije dia.......... OPSSSS !!! opsosikan diri mu.. hik hik hik...

kelam kabut dibuatnya..bini aku pun duk sebok menyembang kat IRC nih..perang besor katanya...ntah ape ntah yg menyeapkan dirinya... mati lah aku ~~~~~
si TEMAN ni lak duk asyik chit chat ngan calok suami katanya..... wah wah wah..berangan..( dah habis perang ngan hadek2 tu ke ?? dah sah lah sentap kan..... huhuhuhuhu..ape-ape pun mereka ni tetap sahabat aku.... baik buruk diorang pun kawan aku jugak.. tapi x kan krn jantan sekor nak bergaduh kot ?? x kan dah habis jantan dah kot... ala aku ni bkn nak menasiahti sgt kat teman aku ni.. ntah lah.. kalau ye pun gatal nak berlaki... usha-usha lah jantan yg boleh bagi dia happy..something yg dikira boleh membahagiakan dirinya .....

...Apabila hati sudah suka...makanya mereka memulakan kisah perkenalan yelah.. berchit chat sakan kan.. sampai panas bontot duk kat bangku kang ..kalau berasap sape nak jawab oiiii....
Teman ni dah feeling2 dah..... (feeling lah sgt) JAntan tu lak melayan je...
aku ni kalau leh nak menasihat kat teman ni jgn SYOK SENDIRI sgt.. nanti merana BAdan.. huhuhuhuh... susah lak aku jadi sang tukang pengurut ko nanti.. matila~~~

..kenal-kenal lah lek lok antara mereka kan.. yg penting jujur........x dpt berkapel pun jgn tension lak.. jadi sahabat pun okey lah kan..?? atau nak jugak main dulu pastu feeling2 plak..jgn tension dah...!!! wowowowowowowo .. ini semua gara-gara foto JANtan tu yg menganCAM kot kat myspace dia... tapi kan ramai lagi pic mengacam lain..... adekah nak bercinta ngan kote je kot ?? wakakakakakakaakkaaka~~~~MAti lah kau !! ... TEman ku.. akan ku bagi kau semangat..masalahnya Cantik ke kau ?? x pe x pe.. janji hati kau baik kan kan kan..??
dah sah lah aku ske kawan dengan dia sebab mulot puaka dia kan ? kalau x aku mane dapat bertahan berkawan dgn org mulot murni luhur sudi bersih... mesti lah jahatzz lahanak jugak kan ??? wahhh...... layang feeling lah diorang kat sebelah aku ni...... tgh chit chat ngan jantan ITu.... waaaaaaaaaaa ... berlaki jugak lah nanti teman aku ni kan ?? comfirm katanya.. wakakakakakakak........
jangan makan nasik x habis sudah.......
mestilah kan.. matilah kau korban jiwa raga kan......
demi dia yg tersayang kan ??
aku ni lak kusyuk nye menaip..??? ape kes lak ?? ape peduli ni kan aku punya blog utk meluahkan segala rasa.. ha itu dia.... ekekekekeke korang tau x pe....yg penting biar pecah di blog jgn pecah di perut nanti jadi barah... ha ha ha haha.......

erk ~~~~ bini ku.... duhai sayang .. dikau juga feeling dengan dia ke ?? mati laaa ~~ lahanat tul keaadan bila dah jadi macam ni.......................

No comments: