Saturday, June 16, 2007

Tiada Resah

.............Bersama mereka aku terasa terhibur,tiada merasakan kedukaan.....setiap luahan mereka mendengar....walaupun dalam kerinduan ku masih merasakan kebahagian..... ......Aku kini perlu menghadapi hakikat.....hakikat itu adalah kebenaran dan kepastian yang sememangnya SUDAH ketentuan.....Aku inginkan kehidupan yang mampu membuatkan merasai keindahan................



Manisnya Hidup Bersamamu...





...Bertuah rasanya bila memiliki sahabat seperti mereka yang mema
hami, terus terang aku kukatakan bahawa aku begitu segan terhadap mereka...sungguhpun begitu aku juga menganggap mereka terlalu istimewa.....
Hanya tuhan yang dapat membalas jasa dan budi baik korang semua...bagi aku... aku bersuara hanya demi sebuah kenyataan...demi kenyataan ini kau perjuangkan nilai persahabatan...




Segalanya inginku pelajari....





PETERPAN
~Semua Tentang Kita~

Waktu terasa semakin berlalu
tinggalkan cerita tentang kita
akan tiada lagi kini tawamu
tuk hapuskan semua sepi di hati

ada cerita tentang aku dan dia
dan kita bersama saat dulu kala
ada cerita tentang masa yang indah
saat kita berduka saat kita tertawa

teringat di saat kita tertawa bersama
ceritakan semua tentang kita

ada cerita tentang aku dan dia
dan kita bersama saat dulu kala
ada cerita tentang masa yang indah
saat kita berduka saat kita tertawa

(memori ku bersamamu)


Terima Kasih Atas Segalanya...
ikhlas aku untuk kamu semua...

for maksutimah and friends...
family....




1 comment:

BuRn said...

Bro
Sememangnya hidup mati kita di tangan Tuhan,usah di kenangi hal yang berlalu..berikan pujian yang terbaik pada diri mu kerana dalam 5 tahun bersama Bro bersama-sama menyelami erti kehidupan bersama..secara peribadi 5 tahun merupakan satu jangka masa yang panjang bagi saya,tidak hairan bila seorang insan seperti Bro benar-benar merasai kehilangan nya,namun demekian tidaklah bererti bahawa kehidupan Bro juga setakat disini...saya dapat menyelami sejauh mana kebenaran luahan hati Bro tetapi apa yang pasti kita yang hidup perlu meneruskan kehidupan ini,dalam masa yang sama..Tuhan lebih menyayanginya daripada kita...mungkin waktu sangat singkat bagi saya menyelami dan mengenali aruwah namun demekian keakraban sebagai seorang kawan saya rasakan...syukur kerana masih sempat bertemu ngan aruwah di saat-saat terakhir....Bro teruskan perjuangan hidup..berbanggalah kerana menjadi sebahagian dari hidupnya......